RSS

i'm hurt.very

i know you really hurt badly this time and dissapointed somemore..now,i only realize that i didn't care about your feeling..
i hurted you in many ways but the way i hurt you just because of i love you too much..i really love you..


在我的世界里,我只知道爱一个人是很简单的。可我现在才知道,原来一直都是我把我们的爱情弄得更复杂。原谅我之前的无知


告诉你,不管你怎么想,在未来的日子里 我只会更爱更爱你 直到我俩停止呼吸的那一天